Blog gratis
Reportar
Editar
¡Crea tu blog!
Compartir
¡Sorpréndeme!
Los Cárabos
Benvinguts a tots i a totes, al Blog dels Cárabos!!
02 de Junio, 2007 · General

Festa Sorpresa Antonio









Després d'una nit llarga, fins les mil no vam anar-nos a dormir tots, amb dues grans Sorpreses, obro aquest espai per poder expressar els vostres comentaris de la festa, (com algun de vosaltres em va demanar), per possar la vostre opinió!!.
PD: Quan tingui una foto la possaré.
La meva opinió és que va ser una passada, i que tenim Motero per molt de Temps!!, Felicitats Antonio t'ho mereixes!!!!!
Palabras claves
publicado por carabo a las 21:30 · 4 Comentarios  ·  Recomendar
 
Más sobre este tema ·  Participar
Comentarios (4) ·  Enviar comentario
No sé porque nadie ha escrito nada. Antonio !sorpresa! Una vez más hemos estado todos geniales a que si? grandes y chicos super bien
publicado por conchi la nueva, el 24.06.2007 13:10
Fiesta sorpresa???? como siempre no me entero. Una fiesta sorpresa y yo me la pierdo???? !quiero verlaaaaa!!!!!!!! porfiiiiiiiii!!!!! Ya os vale!!! una fiesa sin mi!!!! no no
publicado por encarna, el 12.07.2007 13:06
creo que seria interesante tener alguna foto para que se vea lo guapo que lo pasamos
publicado por sebas, el 26.09.2007 12:19
A TODOS MIS AMIGOS.
FUE UNA NOCHE INOVIDABLE PARA EL ANTONIO Y PARA MI FAMILIA Y POR SUPUESTO PARA MI.

GRACIAS POR SER COMO SOYS

A QUEDADO DEMOSTRADO COMO SOIS

NO CAMBIEIS NUNCA
BESOS
publicado por pili, el 10.10.2007 08:54
Enviar comentario

Nombre:

E-Mail (no será publicado):

Sitio Web (opcional):

Recordar mis datos.
Escriba el código que visualiza en la imagen Escriba el código [Regenerar]:
Formato de texto permitido: <b>Negrita</b>, <i>Cursiva</i>, <u>Subrayado</u>,
<li>· Lista</li>
Calendario
Ver mes anterior Mayo 2024 Ver mes siguiente
DOLUMAMIJUVISA
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Nube de tags  [?]
Secciones
» Inicio
Más leídos
» Calendari de propostes
» Cap de Setmana a SAU
» Castellar de Nug
» Gràcies pels vostres comentaris!!
» La propera comarca del GARRAF (Vilanova - Sitges)
» Pedraforca
» Pla de la Calma i Tagamanent
» Sortida a Montserrat
» Proposta DEFINITIVA a Girona!!!!!!
» Ruta de Garraf - Sitges
Se comenta...
» Proposta DEFINITIVA a Girona!!!!!!
4 Comentarios: Paqui, conchi, Paqui, [...]
» Sortida cultural a GIRONA (AJORNAT!!!!! En breu decidirem dates)
2 Comentarios: conchi, sebas
» Escapada a Alcaine (ARAGÓ)
2 Comentarios: sebas, sebas
» Sortida del pessebre a Sant Segimon
2 Comentarios: conchi, Paqui
» Aplec de Sant Miquel
1 Comentario: conchi
FULLServices Network | Blog gratis | Privacidad